terrain [Traité]

Discussion in 'Archives Aide' started by graz430, Feb 24, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. graz430

    graz430 Pro du Forum

    le terrain ou il y a la petite brouette peut'il pas être utiliser comme champs? si cela est possible comment dois-t’ont procéder s'il vous plaît merci de vos réponse
     
  2. mallorybrucker

    mallorybrucker Légende vivante du forum

    bonjour graz430
    et non malheureusement ! ... c'est ton jardinet ... là où tu peux poser tes décorations :)
    bon jeu
    ;)
     
    elioenai53 likes this.
  3. graz430

    graz430 Pro du Forum

    c'est dommage sa nous aurais un emplacement en plus merci de votre réponse
     
  4. M-AirCal

    M-AirCal Fondu du Forum

    Bonjour, cela se dit encore

    La réponse étant donnée, ;) et les remerciements étant fait, je ferme donc le sujet.

    Bon jeu !

    M-AirCal
     
Thread Status:
Not open for further replies.